PRACOVNÍ KONFERENCE

DĚJINY STAVEB 2001

Pokyny pro účastníky

Akce se koná ve školícím středisku ZČU v  zámku Nečtiny (okres Plzeň-sever.)

Příjezd : Pro účastníky bez vlastní dopravy je připraven autobus, který odjíždí v pátek 7.4. v 8:00 od Hlavního nádraží v Plzni. Nestojí před nádražní budovou, ale na parkovišti za pravým viaduktem u podchodu. Zpět bude odjíždět autobus v sobotu v 18:00. Účastníci, kteří přijedou vlastním autem, mohou zajet a parkovat přímo v nádvoří zámku. 

Ubytování je ve 2 – 4 lůžkových pokojích. Prosíme přezůvky s sebou.

Stravování je zajištěno v objektu zámku. Cena plné penze je 150 Kč. Pro ubytované se předpokládá plná penze. Pokud stravování nechcete, prosíme o sdělení. Je rovněž možné si objednat jen část (např. jen oběd). Stravování je možno objednat nezávisle na ubytování.V průběhu dne je možno si zakoupit občerstvení v bufetu. V obci je rovněž obchod s potravinami.

Pokyny pro přednášející

Jednotlivé bloky řídí vedoucí bloku. Dbá rovněž na dodržení časového llimitu a řídí diskusi k referátu.

Pro vlastní referát je určeno nepřekročitelné maximum 15 min, pro diskusi 5 min. V diskusi bude možno pokračovat v rámci panelové diskuse. Místo referátu lze přednést pouze stručné oznámení s pozvánkou na panelovou diskusi. Pořadí referátů v rámci sekcí určí její předsedající a může být operativně měněno. Vzhledem k velkému počtu příspěvků budou pozdě přihlášené referáty předneseny pouze jako krátká sdělení (5 min)

Žádáme přednášející o neprodlené dodání anotací referátů, aby je bylo možno zařadit do konferenčních materiálů. Bez anotace nebude referát zařazen na jednání konference. Podle možností zašlete rovněž co nejúplnější materiály k referátu. Umožníte tím lepší orientaci předsedajícího sekce, což přispěje ke kvalitnějšímu průběhu jednání. Materiály budou rovněž předem umístěny na panelech pro panelovou diskusi. Pokud dodáte včas sylabus Vašeho referátu, bude rozmnožen a předán účastníkům konference

 Technické vybavení : k dispozici bude zpětný projektor a diaprojektor. Další požadavky je nutno konzultovat s tajemníkem konference.

Předběžně je přislíben datový projektor pro promítání z počítače

 Materiály k referátům (anotace, sylaby, materiály na nástěnku) zasílejte na adresu

Petr Mikota
U Bachmače 10
326 00  Plzeň

V případě cennějších příloh (fotografie, plány) zasílejte doporučeně. Pro zaslání můžete rovněž použít elektronickou poštu

                                               pmikota@post.cz

Zasílání v elektronické podobě preferujeme, protože nám výrazně usnadní přípravu materiálů a jejich další zpracování.

Dalším zpracováním rozumíme

a) vydání konferenčních materiálů, které budou k dispozici všem účastníkům před zahájením jednání
b) umístění těchto anotací na internetu WWW.evida.cz/shp
c) předání podkladů redakční radě sborníku, která rozhodne o jejich zařazení. Redakce si vyhrazuje právo příspěvek nepřijmout
d) Publikování celého referátu nebo specifikované části na internetu (není honorováno)

Společně s materiály k referátu zašlete prosím vyplněnou dohodu, kde uvedete, zda souhlasíte s publikováním dle bodu c) a d).dohoda.doc

Panelová diskuse

Proběhne ve dvou formách:

a) veřejná diskuse na daná témata (v hlavním sále)

b) volná diskuse autorů před panely s vystavenými materiály (v malém sále)

Pro panelovou diskusi bude k dispozici samostatná místnost se stoly a dále svislé panely, na které bude možno špendlíky nebo lepící páskou či lepidlem připevnit materiály. (bude k dispozici na místě). Pro každý referát bude vymezen prostor cca 100x50cm. Tento prostor bude organizátory označen jménem přednášejícího a názvem referátu. Pokud považujete tento prostor za malý nebo naopak za velký, sdělte nám to.

Prostor pro panelovou diskusi bude k dispozici po celou dobu konání konference. Čas vymezený v programu tj. pátek 19:30 – 21:30 je pro přednášející „povinný“, diskuse však bude možná v určeném sále i mimo tento čas.